Tevreden clienten en verwanten - Actueel

15-10-2019

Het is het grootste compliment dat wij kunnen krijgen; de uitkomsten van ervaringsonderzoeken dat wij dit voorjaar hielden maken ons trots. Onze begeleiding wordt gewaardeerd; met een 8,9 van onze cliënten en een 9,3 van hun verwanten wordt onze begeleiding gewaardeerd. Opnieuw een verbetering ten opzichte van voorgaande jaren.

Het verbeteren van de kwaliteit van onze begeleiding blijft een belangrijk aandachtspunt. Want wie kan ons beter vertellen of wij ons werk goed doen dan onze cliënten en hun verwanten? Aan de hand van vragenlijsten vragen we dan ook hun reactie op verschillende elementen van onze begeleiding. Bijvoorbeeld over werk en dagbesteding, vrije tijd en contacten, het ondersteuningsplan, de ondersteuning zelf en het wonen.

Mark Top  vertelt: “De cijfers zijn een enorme waardering voor alle medewerkers die zich dagelijks voor onze cliënten inzetten. Het geeft ons zowel inzicht in wat we kunnen verbeteren als in wat er juist heel goed gaat. Naast de trotspunten zijn er natuurlijk ook verbeterpunten. Dit zien wij als kansen om mee aan de slag te gaan. Dit doen we in gesprekken met de cliënten en hun verwanten en binnen de verschillende teams. We nemen deze onderwerpen ook mee in ons jaarplan 2020.” 

« terug